close

情人節之願

是沒有負擔的諾言
長地久 妳一直在我心裡面
雨打雷 日曬風吹 我是妳的屋簷
妳在身邊 別的女孩我不瞧一眼
願與妳 相守到永遠
家說 追到妳得修三生福緣
於我 如願等到了機會 
功牽起 相連妳我的紅線
顧來自老天 我會堅持 永不改變
於我們的未來 因妳而美

 

Very lucky to be with you,
A single second can be forever,
Love makes one into two,
Every moment I will remember,
Now I swear I won’t leave you,
Today, tomorrow, and the day after,
I’ll always be loving you, 
Now and forever, you’re my only dear,
Even the end comes, my heart stays true,
Smile on your face is my biggest treasure,
Day and night, I am close to you,
A living wonder happened right here,
Yes, just between me and you.

 

  明天是情人節Valentine’s Day,有人說情人節是「單身體認日Singles Awareness Day」,因為看著街上一對對的甜蜜情侶,更凸顯自己的形單影隻,體認到,自己仍是孤家寡人。

  不過別難過,成雙成對很幸福,單身一人也不孤獨,我們在等的另一半,其實也在等待,等待彼此相遇的那一天,等待月老為我們牽起紅線。

 
        祝天下有情人終成眷屬,祝天下單身貴族,早日成為童話裡的王子與公主。 

       Happy Valentine's Day to all of you!


arrow
arrow
    全站熱搜

    純白裡的繽紛 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()